Vyhledávání

Kontakt

Natálie Kamírová

kamina@kamenka.cz

PGr 7. ročník

Malujeme podmořská zvířátka

13.03.2016 12:54
Naším sedmým grafickým úkolem bylo namalovat podmořská zvířátka v programu Zoner Callisto 5 free. Měli jsme na výběr ze čtyř druhů zvířátek (šnek/želva, strašidlo, škeble, ryba) z kterých jsme si následně vybrali tři. Já jsem si vybrala šneka/želvu, škebli a strašidlo. Práce byla těžká a ubíhala...

Malujeme ptáčky

13.02.2016 18:19
Naším šestým grafickým úkolem bylo namalovat dva ptáčky z celkových osmi ptáčků. Já jsem si vybrala holuba a nějakou husu :). Tentokrát to bylo hodně na detaily. Musela jsem si to neustále přibližovat aby mi obrazce k sobě pěkně padly. Bylo to hodně složité, vytvářet různé půlkruhy, obdélníky,...

Malujeme zvířátka

15.01.2016 15:55
Naším pátým grafickým úkolem bylo namalovat zvířátko. Ale ne jen tak ledajaké zvířátko podle vlastních představ. Ale zvířátko podle předlohy a pomocí různých nástrojů v programu malování. Nejdřív jsme si vybrali zvířátko (v mém případě myšku) a začali jsme malovat ovály, kroužky, elipsy, křivky,...

Malujeme Patchwork

07.01.2016 16:55
Naší čtvrtým grafickým úkolem bylo, namalovat v malování Patchwork. A co to vlasně je ? Je to staré umění sešívání malých zbytků látky které se tvarují do pravidelných geometrických útvarů a vzníká z toho v podstatě "mozaika'' . Nicméně my jsme Patchwork nevyšívali ale malovali. A to tak že jsme si...

Malujeme jmenovky

04.12.2015 14:17
Naším třetím grafickým úkolem bylo, namalovat v malování a následně pomocí webové stránky svoje jmenovky. Samozřejmě že v malování bylo namalovat jmenovku těžší, ale zase jsem přišla na nové vychytávky a "kouzla". Na webových stránkách to byla brnkačka, jenom jsme si vybrali vzor, efekty a pozadí,...

Malujeme domeček pejska a kočičky

06.11.2015 16:09
Naším druhým grafickým úkolem bylo namalovat domeček pejska a kočičky. Museli jsme vytvořit celkem dva různé domečky, jeden ve starším malování s použitím rovných čar, kruhů, obdélníků, čtverců a pod. Druhý jsme vytvářeli v novějším malování bez nástrojů, pouze myší, takže to dopadlo trochu hůř než...

Malujeme mandaly

15.10.2015 12:00
Naším prvním grafickým úkolem byla tvorba mandal. Mandala je slovo pocházející ze staroindického obřadního jazyka sanskrtu , znamená kruh, oblouk, někdy dokonce magický kruh či oblouk. Museli jsme vytvořit celkem tři různé mandaly. První pomocí online nástroje, ve kterém jsme vybranou mandalu pouze...
Záznamy: 1 - 7 ze 7